מסיבת בת מצווה

אין ספק כי אירוע הבת מצווה זהו אחד האירועים המשפחתיים המרגשים ביותר וכמובן אחד הרגעים המאושרים בחייה של בתכם הקטנה. אם בעבר היה דגש רב יותר על אירועי הבר מצווה עבור הבנים שמגיעים לגיל מצוות, כיום אירועי הבת מצווה נחשבים לפופולאריים לא פחות כשניתן להפיק מסיבת בת מצווה הכוללת שלל אטרקציות המותאמות אישית לצרכי החוגגים.

Bat Mitzva Petit Castel 11.06.2015-7604 (Custom)

פטיט קסטל, אולם האירועים הקטנים החדש בשרון, הוקם ותוכנן מתוך מטרה לקיים אירועי בוטיק של עד כ-200 איש והוא מותאם באופן מושלם למסיבת  בר/בת מצווה. באולם 2 רחבות, המופרדות בחלל נפרד, הרחבה הפנימית משמשת כרחבת ריקודים מרכזים ובה נמצא הבר והדי.ג'יי והרחבה החיצונית נמצאת תחת כיפית השמיים ובה מקומות ישיבה, שם אפשר לשבת, לסעוד בנחת והמוזיקה נשמעת בווליום נמוך יותר.

Bat Mitzva Petit Castel 11.06.2015-8115 (Custom)

בפטיט אנו מספקים את כל הכלים והאטרקציות לשם הפקת מסיבת בת מצווה מושלמת: כניסה חגיגית לבר מצווה, המעניק תחושה של יוקרה והתרגשות כבר מהרגע הראשון שמשתתפי האירוע וכמובן חוגגת האירוע נכנסת למקום. משהו שמזכיר בתחושות אירועים גדולים, סטייל השטיח האדום בכניסה לטקס האוסקר בהוליווד. אין ספק כי חוגגת הבר מצווה מרגישה כבר עם הכניסה המעוצבת והססגונית כמו מלכה שנכנסת לארמון המלוכה!

באולם עצמו חגיגה שלמה – האולם החדשני מקושט ומעוצב כיאה לאירוע החגיגי, על המוזיקה אחראי די.ג'יי מקצועי המעורה במוזיקה החדשה של הצעירים וכמובן קשוב לבקשות של חוגגת הבת מצווה והמשפחה. ציוד הסאונד באולם ברמה הגבוהה ביותר, כך שכל שיר וצליל נשמע היטב וחוגגת הבת המצווה וחברותיה נהנות ממוזיקה איכותית ברמה של מועדוני מוזיקה מובילים. המוזיקה תופסת מקום רחב בחייהם של בני הנוער הצעירים ולכן שמנו דגש על ציוד איכותי ותקליטנים בעלי ניסיון רב.

אוכל, קדימה אוכל. עוד אלמנט חשוב בבת מצווה הוא המזון כמובן. אין אירוע בת מצווה ללא אוכל איכותי ומעורר תיאבון. לשם כך, במסגרת שירותי הקייטרינג וההסעדה באולם שלנו אנו עובדים עם שפים מובילים שידאגו לפנק את הסועדים במזון משובח וערב לחיך. כמו כן, באולם בר אקטיבי בו מוגשים משקאות במגוון סוגים וטעמים.

כמו כן, ניתן להתאים אישית אטרקציות שונות בהתאם לבקשת הלקוח, אם זה מפעיל אירוע, הופעה של להקה, סדנאות מיוחדות ועוד. בשיחה איתנו אנו נבין את כל הצרכים שלכם ונדאג לכל הפרטים ונתאים אישית עבורכם מסיבת מצווה מושלמת!

מעוניינים במסיבת בת מצווה? צרו עמנו קשר כעת >